Usein kysytyt kysymykset
Keräämme tänne meiltä kysyttyjä kysymyksiä. Jos et löydä vastausta täältä, ota meihin yhteyttä tai käytä yhteydenottolomaketta. Vastaamme mielellämme kaikkiin toimintaamme koskeviin kysymyksiin.
Miten tilaan?
Olemme tehneet yksityiskohtaiset ohjeet tilaamisesta tänne.
Miten rekisteröidyn?
Voit rekisteröityä tästä. Rekisteröityminen on pakollista NeoLifen sääntöjen mukaan.
En saanut tilausvahvistusta sähköpostiin?
Tilausvahvistus tulee sähköpostiin yleensä muutaman minuutin kuluessa tilauksen tekemisestä. Älä tee uutta tilausta, jos et löydä vahvistusta sähköpostistasi. Joskus vahvistukset saattavat mennä roskapostiin. Tarkista aina ensin roskapostisi ja jos viestiä ei ole sielläkään, ota yhteyttä, niin lähetämme uuden vahvistuksen. Viime aikoina tilausvahvistuksemme eivät ole menneet perille hotmail-sähköposteihin.
Laskussa ei ollut viitenumeroa.
Kun teet tilisiirtoa verkkopankissa, kirjoita viestikenttään nimesi tai tilausnumerosi. Tilausnumero ei kelpaa viitenumeroksi.
Miten seuraan tilaustani?
Kun olemme käsitelleet tilauksesi, saat sähköpostiisi Postin seurantakoodin. Paketti päivittyy myös OmaPosti-sovellukseen puhelinnumeron perusteella muutaman minuutin kuluessa. Voit ladata OmaPosti-sovelluksen App Storesta tai Google Play’sta.
Toimitamme jotkin tilaukset suoraa NeoLifen varastosta. Tällöin emme itse tiedä heti seurantakoodia, mutta tässäkin tapauksessa paketti päivittyy OmaPosti-sovellukseen.
Nopeimmillaan tilaukset ovat noudettavissa vuorokauden kuluessa tilauksesta.
Ilmoitin väärän puhelinnumeron. Miten toimin?
Postin noutoilmoitus lähetetään sähköpostilla ja tekstiviestillä. Suoraa NeoLifen varastosta toimitettavissa tilauksissa noutoilmoitus lähetetään vain tekstiviestillä. Siksi on erittäin tärkeää, että yhteystiedot on ilmoitettu meille oikein.
Jos huomaat, että sähköposti tai puhelinnumero ovat tilausvahvistuksessa väärin, ilmoitathan siitä meille välittömästi sähköpostilla tai yhteydenottolomakkeella.
Voimme korjata yhteystiedot, vaikka olisimme jo lähettäneet paketin Postin matkaan. Posti palauttaa paketin meille, jos vastaanottaja ei saa noutoilmoitusta ja nouda sitä ajoissa.
Voinko saada tuotteita halvemmalla?
Tuotteita voit tilata myös itse suoraa maahantuojan tukusta, jolloin hinta on n. 20 % edullisempi. Tästä tilausvaihtoehdosta löydät tietoa täältä. Autamme mielellämme asiakasrekisteröinnin tekemisessä ja annamme tuoteneuvoja puhelimitse, sähköpostitse ja tarvittaessa henkilökohtaisesti lähialueellamme.
Miten NeoLife-tuotteet eroavat muista ja miten ne toimivat?
Tilaa esittely kotiisi tai muuhun sovittuun paikkaan niin kerromme lisää. Näin voit tehdä ilman ostovelvoitetta. Otat vain yhteyttä meihin.